2010-01-28

Kar doya doya yağsın!!! / 雪やこんこん

28 Ocak, 2010 - 1月28日(木)

 Kar... bu insanı canlandırır değil mi? Hava soğuk da yine de dışarıya çağırıyor bizi. İşte bu soğuk havaya çıktım arkadaşımla beraber.
 雪、それは人をウキウキさせる、ものじゃないですか? 寒いけど、それでもわたしたちを外にいざないます。というわけで、この寒空に飛び出しました、友だちといっしょに。

 Kurtuluş Parkı'nın kar manzarası..
 クルトゥルシュ・パークの雪景色。

 Bunu da Kurtuluş Parkı'nda çektim. Birinin yapmış kardan adam... Arkasında donmuş havuz...
 これもクルトゥルシュ・パークで撮りました。誰かが作った雪だるま……。後ろには凍った池が……。

Kara sevgililer çok yakışır... değil mi?
 雪には、恋人たちがよく似合います。そう思いませんか? :D 












 İşte ağaçlar da burada şurada konuşmaya başlamış... ''Beni öp, beni öpseneeeeee!!'' ''Seni seviyorrrrrrrrrrrrrrum!! beni seviyorsan öp beniiiiiiii...'' :p
 ってなわけで、木々たちもあちらこちらで話し始めたようです。「わたしにキスして、わたしにキスしてよぉぉぉぉぉ!!!」「あなたが好きよぉぉぉぉぉぉぉっ!! わたしが好きならキスしてよ、わたしにぃぃぃぃぃぃっ!!!」












 Karlı Kocatepe Cami... Niye böyle hissediyorum bilmiyorum ama camilerin hepsi kara çok yakışır bence.
 雪のコジャテペ・ジャーミー。なんでこんなふうに感じるのか分からないけど、モスクって雪にとても似合うと思う。









 En sonda tanıtayım... :D Yol kapalı işareti. İlk gördüğümde ne olduğunu anlamadım, bunun yanında bir adam vardı ve arabalara birşeyler söylüyordu... Evet, bu yol kapalı işaretiydi... Oluklu karton ve pet şişe ile yapılmış hazırlıksız işaret. Çok komik ama çok seviyorum böyle anlayışı... :D
 最後にご紹介しましょう……、通行止めのサイン。最初に見たときは、何なのか分かりませんでした。この近くに男の人がいて、車の運転手に何ごとか言っていて……、そう、通行止めのサインだったのです。段ボールとペットボトルで作られた即席サイン。めっちゃ笑えるけど、めっちゃ好き、このセンス!!! (^▼^) 

No comments:

Post a Comment