2010-06-20

Babalar gününüz kutlu olsun!!/いつもありがとう、お父さん

Yeni Türkü / Bana bir masal anlat baba
↑ Bunu tıklayınca YouTube'daki videoyu izleyebilirsiniz.

Bana bir masal anlat baba
İçinde bütün oyunlarım
Kurtla kuzu olsun
Şekerle bal

Baba bir masal anlat bana
İçinde deniz ve balıklar
Yağmurla kar olsun
Güneş ve ay

Anlatırken tut elimi
Uykuya dalıp gitsem bile
Bırakıp gitme sakın beni

Bana bir masal anlat baba
İçinde tüm sevdiklerim
İçinde İstanbul olsun


お話してよ、お父さん

お話してよ、お父さん
ぼくの喜ぶものが全部詰まってる
オオカミと子ヒツジがいてさ
キャンディーとハチミツも

お話してよ、お父さん
海とお魚のいるさ
雨と雪が降ってほしいな
お日さまとお月さまもね

お話しする時は手を握ってね
ぼくが眠ってしまっても
ぼくを置いていかないで、絶対に

お話してよ、お父さん
ぼくの好きなものが全部入ってる
イスタンブルも出てくるお話をさ

Resim: Norman Rockwell'in eseri

2 comments:

  1. 何かいつもゆかりちゃんの語彙力の豊富さに圧倒されます
    私にもその日本語の豊かさが半分でいいからあったらなぁ
    Tufsの翻訳に苦労しないだろうに・・・

    ReplyDelete
  2. みさちゃん
    ほめてくれて、ありがとぉぉお。いやいや、わたしなんかまだまだです。。。翻訳するって難しいよね。トルコ語と日本語、似てるとは言えニュースとか読むと、むむむっ!……って感じだよ。
    そうかっ、最近読んでないけど翻訳やってるのね。またチェックしまーす!(笑。
    Ben de hala yolun yarısındayım... daha da geliştirmem gerekiyor... ikimiz de gayret edelim :))

    ReplyDelete